Vi er tilgjengelige for deg via chat, e-post og telefon.
For raskest hjelp anbefaler vi at du kontakter oss via chatten vår. Vi er tilgjengelige i chatten på følgende tider:
Mandag–fredag: 10:00–16:30
Hvis du ønsker å kontakte oss utenom chattens åpningstider, send oss en e-post. Normalt svarer vi innen ett døgn på hverdager.
Du kan nå oss på telefon i åpningstidene under, +4675-666 00 65
Mandag–fredag: 08:30–16:30
Hvis du trenger å kontakte oss angående et ødelagt produkt, vennligst bruk dette skjemaet.
En retur gjelder feilfrie produkter i originalemballasjen. Hvis du har problemer med et produkt, vennligst bruk reklamasjonsskjemaet ovenfor.
Registrer en retur for mindre artikler som sendes som pakke her.
For retur av større artikler, som for eksempel møbler, kontakt oss via dette skjemaet.
Her finner du svar på våre vanligste spørsmål.
Vi er online - Vi svarer på svensk
Du kan stille spørsmål, be om tips og råd eller hjelp til sortimentet.
Kommunikasjon foregår på engelsk eller svensk. Har du spørsmål om en eksisterende bestilling,
kan du kontakte kundeservice her.
Våre eksperter er offline
Vi er for øyeblikket ikke tilgjengelige i chatten, men du kan kan du kontakte kundeservice her.
Vi er online - Vi svarer på svensk
Kommunikasjon foregår på engelsk eller svensk.