0

Din handlekurv

    Ingen produkter i handlekurven

Gratis frakt over 700krkr 0
Fortsett å handle

Spørsmål og svar

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dere?

Send en e-post til kundeservicen vår på [email protected], så hjelper vi deg med spørsmålene dine. Du kan også ringe oss på +46 75 666 00 65.

Hvilke åpningstider har Newport Home Interiors kundeservice?

Du kan nå oss på +46 75 666 00 65 på hverdager mellom kl. 08.30 og 16.30. Du kan også nå oss via e-post: [email protected]. Vi streber alltid etter å svare innen 24 timer på e-post.

Hvordan får jeg vite statusen på bestillingen min?

Etter du har lagt inn bestillingen din, sender vi en ordrebekreftelse til e-postadressen du har gitt oss. Vi behandler bestillingen din innen 24 timer etter at du har lagt inn bestilling (gjelder hverdager, unntatt helligdager). Når ordren din sendes fra oss, får du en leveringsnotis.

Hvordan avbestiller jeg ordren min?

Du kan avbestille ordren din enten på e-post, [email protected] eller ringe oss på +46 75 666 00 65 Vær obs på at du må avbestille ordren innen 24 timer fra innlagt ordre for å ikke motta ekstra kostnader.

Hvordan betaler jeg?

Vi tilbyr flere forskjellige betalingsmetoder: kortbetaling, 14-dagers faktura og avbetaling. Velger du faktura, sendes denne sammen med leveransenotisen til e-posten din.

Er det sikkert å betale med kort?

Alle kortbetalinger foregår via en PCI-sertifisert samarbeidspartner (Klarna). All overføring av informasjon foregår i kryptert form. Ved kortbetaling oppgir du kortnummer, kortets utløpsdato, CVC-kode og for enkelte kort, en 3D Secure-kode.

Hva gjør jeg dersom jeg ønsker å få ordren min levert senere?

Du kan enten ringe oss på +46 75 666 00 65 eller sende en e-post til [email protected].

Hvordan reklamerer jeg på en vare?

Kontakt oss på enten +46 75 666 00 65 eller [email protected] så hjelper vi deg. Husk å alltid oppgi ordrenummer.

Hvor lenge har jeg åpent kjøp?

Vi tilbyr 14-dagers fri angrerett når du handler på vår hjemmeside, via kundeservice. Dette innebærer at du må gi oss beskjed innen 14 dager fra du du mottar leveransen din. Dersom åpent kjøp skal være gyldig, kan ikke varene oppleves som brukte, og originalemballasjen må kunne brukes på nytt. Bytte- og angreretten gjelder kun dersom følgende krav er oppfylt:

  • Varen er ubrukt og feilfri.
  • Du har en faktura/kvittering for varen og kan vise denne
  • Forpakningen er uskadet

Angrer du kjøpet ditt, får du hele kjøpesummen tilbake, men fraktkostnadene for returen står du for selv. Den returnerte varen skal være i like god stand som når du mottok den, og skal returneres med originalemballasjen. Kontakt oss før retur på [email protected] eller +46 75 666 00 65.

Unntaket fra dette er hvis varen er en bestillingsvare. Du ser om varen er en bestillingsvare i produktinformasjonen under produktet.

Min leverans var skadad vid ankomst – vad gör jag?

Kontakt vår kundeservice på +46 75 666 00 65 eller [email protected] så hjelper vi deg. Husk å alltid se over varene når du mottar de og gi beskjed til postombudet/sjåføren om transportskader.

Kan jeg bruke varen min mens jeg venter på utredning av reklamasjonen?

Nei, først må du selv dokumentere skadene, og deretter kontakte oss. Dersom du ønsker å bruke produktet — rådslå deg med oss først.

Vi er online - Vi svarer på svensk

Du kan stille spørsmål, be om tips og råd eller hjelp til sortimentet.

Har du spørsmål om en eksisterende bestilling,
kan du kontakte kundeservice her.

Vi er online - Vi svarer på svensk

false